Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

poniedziałek, 24 lutego 2014

niebieski ....

   Mam kolejny sweterek oczywiście zrobiony już jakiś czas temu tylko te zdjęcia... zawsze brak czasu...

   Sweterek z wełny z odzysku chciałam coś fajnego i ciepłego na zimę, a tu nas zima w konia zrobiła bo takie grube swetrzysko to mi się nie przydało no cóż będzie na przyszłą:)

    Tak wygląda;  ja lubię prostotę nie lubię dziurowatych ażurków na swoich sweterkach chociaż u innych bardzo mi się to podoba:))












   Jest prosty bez ściągaczy tradycyjnie robiony od dołu ściegiem gładkim drutki chyba 7 bambusy jak dobrze pamiętam.


Pozdrawiam Was i do następnego wpisu:))


27 komentarzy:

  1. Rewelacyjny sweterek :-) Wspaniałe kolory i doskonały fason wybrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie prezentuje się twój sweter! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubie prostotę.... świetny sweterek ale i na wiosne sie przyda.... pogoda jest zmienna więc.....
    serdecznosci

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i o to chodzi co nam się podoba.śliczny.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek w sam raz na zimę a u mnie szafirki z ziemi wychodzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste jest piękne ale chciałabym zobaczyć sweterek na Violi!!! Przyzwyczaiłam się!!!
    Buziaczki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki biało-błękitny na pożegnanie zimy!!! :) Fajny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki kochane :)) oj tak mi łatwiej zrobić zdjęcia w tej chwili pracuję po 12 godzin, a mój fotograf też jest bardzo zajęty, wiec musiałam się wspomóc manekinem....żeby coś tu pokazać co zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na przyszłą zimę jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ten sweterek bardzo mi się podoba, w szczególności ma boski kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Milusi sweterek - na pewno jeszcze nie raz się przyda na chłody.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ! Proste sweterki tez są super .Pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. W prostocie siła! a dla mnie wszystko co proste jest z klasą. Ciekawy kolorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek choc prosty ale ladny. Zagladam tu chetnie, bo prezentujesz piekne prace ale zawsze irytuje mnie sposob ich rezentacji: tzn konkretnie zdjecia ozdobione tym okropnym poszarpanym brzegiem czy jak to tam nazwac. Czy moglabys wstawiac normalne zdjecia bez tych udziwien, ktore tylko odciagaja uwage od Twoich prac. Moze inne obserwatorki podzielaja moje zdanie. Pozdrawiam, Ela

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki kochane za ciepłe słowa :) Elu wiesz nigdy się nie zastanawiałam nad tą rameczką przy zdjęciach jakoś tak mi pasowała :) Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, przeczytalam ponownie moj komentarz i przyznaje, ze bardzo malo taktownie go napisalam. BVardzo Cie za to przepraszam, absolutnie nie mialam zamiaru Cie urazic lub sprawic Tobie przykrosci. O smakach i guscie sie nie dyskutuje. I na szczescie, bo jakby kazdemu to samo sie podobalo to swiat bylby bardzo nudny. Tak wiec sprawa rameczek, to Twoj wybor: Twoj blog, twoje rameczki. A ja i tak bede zagladac i podziwiac Twoje piekne prace, chocby te rameczki odwracaly moja uwage. Dziekuje za Twoja wyrozumialosc i sportowe zachowanie. Pozdrawiam cieplutko, Ela Brzozowska z Chelmzy

      Usuń
    2. Elu :) nic się nie stało, czasami jak ktoś popatrzy innym okiem na daną rzecz i coś podpowie to ja bardzo chętnie posłucham :) Pozdrawiam Cię cieplutko Viola.

      Usuń
  16. ładniutkie rzeczy tworzysz :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga z rękodziełem: obrazy, poduszki, sianowije, biżuteria, poduszki i inne cudaki
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów i jak będzie 100 obserwatorów organizuje candy .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sweterek :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Viola takie proste to najlepsze sweterki.Śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Violu, u Ciebie jak zwykle ciekawie - piękny sweterek :-)

    OdpowiedzUsuń