Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

niedziela, 20 lutego 2011

kremowe wdzianko

     Bardzo dziękuję za takie ciepłe przyjęcie mojego bloga:)) dzięki pomocy Kamili udało mi się troszkę bloga poukładać :))

     Skończyłam kremowe wdzianko, na ludziu wygląda tak: projekt własny wzorek z Sabriny.

  

      Poszły mi prawie trzy motki kartopu, muszę pomyśleć nad jakimś zapięciem bo z paskiem może być ale czasem chciałoby się coś innego....
     Skończyłam jeszcze jedną rzecz ale to pokazać mogę dopiero za jakiś czas jak niespodzianka dotrze do adresatki :)
     A na szydełku kolejna bluzeczka tym razem turkusowa :) i na drucikach kwadraciki ale to większy projekt i pewnie troszkę czasu będzie wymagał...
     A tak na marginesie odpoczywam psychicznie po inwentaryzacji takie stresy to nie dla mnie jestem wypompowana jak dętka.... ale następna dopiero za rok...

16 komentarzy:

  1. wdzianko bardzo fajne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wdzianko super się prezentuje..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne wdzianko...:-) Bardzo eleganckie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wdzianko na ludziu bardzo ładnie wygląda...fajne, ładny wzór i kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ten ludź we wdzianku wygląda!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wdzianko śliczne i super się prezentuje na Modelce!

    OdpowiedzUsuń
  7. wdzianko sliczne i jak fajnie na ludziu sie prezentuje ,pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jest to wdzianko, bardzo fajnie wygląda w tym zestawieniu z paskiem :) i oczywiście na ślicznej modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje dziękuję :))) ludź produkuje dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzianko piękne, ludź też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To fakt Violu, wyglądasz super w tym wdzianku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie !!! Witaj na Bloggerze !!! Pozdrawiam marantowo Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne wdzianko:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny "ludź" i wdzianko - ja nie mogę tu zaglądać, bo zawsze stwierdzam, że tego mi jeszcze brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne wdzianko ta wersja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń