Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

czwartek, 21 lutego 2013

chusta i wyróżnienie

     Coś ja ostatnio lubuję się w czerwieniach :)


     Skończona chusta z elementów śnieżek padał, ale jakoś udało się zrobić zdjęcia, wykorzystałam to co mi zostało z kompletu męskiego i z tuniki i zrobiłam takie coś :) Elementy wiadomo te co zawsze..... ale chyba poszukam sobie jakieś inne...





i jeszcze zima w ogrodzie..... śniegu jest dużo, a nawet powiem, że już za dużo....



a najgorsze jest, że ciągle sobie prószy biały puszek....

   I jeszcze wyróżnienie które dostałam od Agi za które serdecznie dziękuję :)


7 faktów o mnie... 
   Zastanawiałam się co napisać .... bo już kilka razy pisałam o sobie:)
1. Lubię lato nie przepadam za zimą.
2. Uwielbiam koty :)
3. Lubię kwiaty, a szczególnie róże, tulipany i frezje....
4. Kawa to mój ulubiony napój.
5. Buty i kosmetyki oj te mogę kupować bez przerwy :) oczywiście wełny są na pierwszej pozycji:)
6. Wycieczki.... najlepsze w dzicz gdzie można zobaczyć dużo piękna....
7. Lubię spokój i ciszę jestem typowym domatorem....

   Już tak wiele blogów zostało nominowane do tego wyróżnienia, że nie przekazuję go dalej, ale jak ktoś z moich obserwatorów chce się nim poczęstować to zapraszam:)
    Wracam do drutków bo jutro do pracy....



55 komentarzy:

  1. Sliczna chusta,a zimy to tylko moge pozazdroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i orginalna. Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, piękne kolory i ,świetnie dobrane , a zima cieszmy się bo to ostanie tak piękne widoki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak jak patrzy się na nią to jest piękna.... czeka nas zmiana pogody jak nic bo stawy wywracają mi się na drugą stronę :(

      Usuń
  4. Fajniutka jest ta chusta , kiedyś robiłam ponczo dla córci z elementów ,najgorsze to te nitki które trzeba pochować.Pozdrawiam serdecznie Magda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja kupiłam sobie igły :) i nawet szybko poszło :)

      Usuń
  5. Piękna :-) Śliczne kolory :-)
    Idealnie Ci wyszła - miałaś genialny pomysł :-)
    Gratuluję wyróżnienia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna wyszła Twoja chusta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna! A czy robiona była bez odrywania nici? Uwielbiam wszystkie elementowe wyroby, ale zniechęca mnie chowanie nitek.Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie każdy kwiatuszek osobno bo nie wiedziałam czy sobie poradzę z połówkami kwiatków:) i jaka duża ma być...

      Usuń
  8. Śliczna chusta :)) Gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna fryzura! Ładnie ci w niej! Ciekawie wyszło połączenie czerwonego i niebieskiego! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję.... a w chuście kolorek to antracyt ale jest dość pochmurno i kolorek wyszedł jak wyszedł :)

      Usuń
  10. Oryginalna chusta!! Śniegu stanowczo za dużo, zwłaszcza rano kiedy trzeba wyjechać z posesji! Gratuluję wyróżnienia!
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny udzierg i bardzo Ci twarzowo :))).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne ponczo zrobilas, fajna taka czerwono granatowa szachownica ;) i ogrodek zasniezony piekny tylko juz by to przedwiosnie moglo sie zaczac bo u mnie ptaszki juz co rano zaczynaja spiewy ,pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy to samo, ale widzę, że wspaniała szachownica. Kolory w sam raz - a snieżek...niech troche jeszcze pobędzie, też ładny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknan chusta:)Fajne połączenie kolorów. I świetnie w niej wyglądasz. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna chusta.Ja też mam już dośc tych zimowych klimatów.Jest nadzieja ale co program to inna prognoza pogody-zwariowac mozna.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna chusta i widzę, że fryzurka też super ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tytule chusta a na zdjęciu wygląda jak ponczo ;) troszkę mnie zmyliłaś :)
    Śliczna :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. O, włoski ścięte! :) Super! Chusta pięknie wygląda, idealna do opatulania na tę pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!!!! Też myślałam jak Bean ,że to ponczo! Fajne kolorki..., że też Ty się nie przeziębisz na tych sesjach zdjęciowych, napowietrznych:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna chusta!!! pozdrawiam :)nie jesteś sama z bólem stawów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa, tak włoski ścięte troszkę inna fryzurka, a co do poncza to świetna myśl może coś takiego pokombinuję na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chusta świetna, a zimy to już wszyscy mają dość:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Violu gratuluję wyróżnienia,Tobie jak najbardziej się ono należy:)
    Chusta cudowna,tym bardziej podziwiam bo dla mnie szydełko to czarna magia...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna chusta :) gratuluje wyróżnienia. Ja też wole lato i wypatruje wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna chusta, ponczo było by super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna chusta Violu:))Gratuluję wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Super szachownica !!!!:) Chyba obcięłaś włosy co ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna chusta, elementy kwiatowe śliczne. Podziwiam jak błyskawicznie ją popełniłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. chusta jest bardzo ładna gratuluję wyróżnienia pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  30. ale sie napracowałaś-wspaniały wyrób

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna praca! Zapraszam po wyróżnienie ode mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna chusta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna chusta. Viola tak czytam co napisałaś o sobie i tak dumam bo na każde pytanie udzieliłabym takiej samej odpowiedzi,czy ktoś lubi jeszcze frezje ja je uwielbiam,pozdrawiam,Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) czasami tak bywa a może to nasze imie... kto wie :)

      Usuń
  34. A u Ciebie jak zawsze same piękne wyroby:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest śliczna i ten czerwony. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna chusta...i elementy moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  37. Violu bardzo dziękuję za karteczkę i prezencik urodzinowy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny efekt końcowy :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Mmmmm frezje...kocham ten zapach i kojarzy mi się wybitnie z wiosną, z marcem :)Piękna chusta i ciekawie zrobiona. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia. Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna chusta uroczo wygląda :)))
    Gratuluję wyrożnienia

    OdpowiedzUsuń
  41. I love the ponchooooo!!!
    Do you want to follow each other ?:)
    Let me know.
    Www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń