Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

poniedziałek, 10 października 2011

zima idzie....

      Chciałabym Wam przytoczyć kilka słów jakie napisała o mnie Bożenka :) 

"Po prostu chciałabym wręczyć wyróżnienie jednej kobietce, której druty palą się w rękach i co rusz zaskakuje mnie nowym sweterkiem, który dzierga w zadziwiająco krótkim czasie. Moje wyróżnienie weruje do..... violetta666 "


      Bożenko bardzo dziekuję za wyróżnienie i za te cudne słowa :)) 

     U mnie jak zawsze wyróżniam wszystkie blogi na które zaglądam :)) 

     Robi się zimowo :) nie da się ukryć...


2 komentarze:

  1. ależ bardzo proszę,,, po prostu napisałam prawdę. Druty chyba masz aż gorące :-)
    Pozdrawiam gorąco w ten zimny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetko, serdecznie pozdrawiam. Zasluzylas na to wyroznienie!!!!! Nie odzywam sie, ale ciagle zagladam na Twoj blog i podziwiam. Postaram sie wkrotce odezwac. Kochana zaloz jakis sweterek, bo coraz zimniej, a jak otwieram Twoj blog i widze Cie taka w letniej garderobie , to robi mi sie zimno. Teresa.

    OdpowiedzUsuń