Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 28 grudnia 2011

wymianka zdjęcia

     Wymiankowy prezencik dotarł już do mojej wylosowanki :) Luna zamieściła zdjęcia więc i ja mogę się już pochwalić co dostałam od Imbirka:






choineczka wisi sobie na choince, karteczka jest śliczna i jeszcze etui, a w środku dwie płyty z kolędami i piosenkami świątecznymi :))
Bardzo dziękuję :)))
A to ja wysłałam Imbirkowi:




Mam nadzieję że prezencik chociaż troszeczke się podobał, bo ja ze swojego jestem bardzo zadowolona:) wianuszek projekt własny, serwetka i śnieżki z gazetki Sabrina.

Bardzo dziekuję za wszystkie życzenia świąteczne i komentarze i za to że tu do mnie zaglądacie :)))

1 komentarz:

  1. Świetna wymianka, nigdy jakoś nie miałam okazji zapisać się na żadną, ale widzę że warto. Fajnie jest kogoś obdarować i fajnie dostać niespodziankę :)
    Pozdrawiam z pochmurnego pomorza :)

    OdpowiedzUsuń