Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 15 lutego 2012

dzień 15

Jesteśmy na półmetku :) bo dzisiaj dzień 15 nowa umiejętność.

   Jakiś czas temu postanowiłam nauczyć się tej trudnej sztuki decoupage, zkupiłam kilka serwetek, farbę, lakier i pędzelki :) i się zaczęło poszukiwanie co by tu zmalować:) a to za duże, a to nie takie ale dorwałam puszki po dropsach i są :) już wiem jakie błędy popełniłam, ale mi się podobają i cieszą moje oko :)





     Narazie mój warsztat chwilowo zamknięty z powodu niskich temperatur ale aby do wiosny :)


    I ciekawostka widok z mojego okna zdjęcie zrobione jakąś chwile temu :) wieje wietrzysko, a tumany śniegu wirują... brrr i to niebieskie okienko w niebie :)



Wracam do szydełka :)

13 komentarzy:

  1. Pudełeczka sympatyczno-romantyczne:) A pogoda tez u mnie podła. Wracam do drutów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka wyglądają pięknie, nie widać, żeby coś źle było. Trochę mnie też kusi decu, ale warunki do tego mam nieciekawe, więc na razie będę tylko podziwiać. :) Wracam do kuchni, do pączków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka piękne, wybrałaś delikatne śliczne motywy.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszły pudełka!A z pogodą u mnie jeszcze gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne!!A mogę wiedzieć gdzie zakupiłaś farb i lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbe i lakier kupiłam u siebie w sklepie z chemikaliami:)

      Usuń
  6. Pudełeczka śliczne!Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. o błędach to tylko Ty myślisz- nam prace wydają się idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nic tylko dawać Ci coś zmalować, bo efekty są obłędne-zwłaszcza te rumianki.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie widzę błędów pudełeczka są super, a okienko w niebie rzeczywiście udało Ci się fajnie uchwycić

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie ty się błędów dopatrzyłaś kobieto ,pudełeczka są śliczne,a widok za oknem brrrr....

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pudełeczka. No, zima piękna, tylko że zimno :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się podoba są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń