Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

niedziela, 27 maja 2012

niedziela czas wydawania kaski...



     Od czasu do czasu lubię pójść sobie na giełdę i popatrzeć na różności wieki temu nie byłam więc dzisiaj się skusiłam i poszłam ... a najśmieszniejsze jest to że giełdę mam za płotem:))


Owszem skusiło mnie takie cudo




 haft gobelinowy za całe 5 złociszów muszę tylko ładnie go oprawić.


 I jeszcze kilka serwetek są w różnych kolorach chociaż na fotkach tego nie widać...








w sumie kupiłam sztuk 7 za 9 złotych. Wymagają prania i krochmalenia ale są piękne....

22 komentarze:

  1. Czyli w sumie nie kupiłaś tylko prawie za darmo dostałaś, bo ta kwota jest ŚMIESZNA, a zakupy śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy udane!!! Hafcik super, serwetki bardzo ładne, a najładniejsza cena:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywają udane zakupy. Super serwetki , a i hafcik także ładniutki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tak sobie myślę...ciekawe czy nasze dzieci tez będą się pozbywać dziergadełek po nas za grosze? ;)
    Fajne te serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypad na giełdę bardzo udany - trafiłaś na same skarby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię giełdę i też tam cuda znajdywałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zakupy to ja rozumiem :)) super :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kupiłaś wszystko za bezcen. Przecież już same materiały kosztowały, a co dopiero robocizna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same skarby :) Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i właśnie to jest najgorsze mój mąż stwierdził że nici są droższe niż te serwetki.....no i jak mogłam nie kupić :))) musiałam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No piękności kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne zakupy poczyniłaś ! pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne sobie skarby znalazłaś! Tez lubie takie wyszukiwanie skarbów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza serwetka najbardziej mi się podoba. Odkupię od Ciebie za piątaka! :-))))) Violu, udało mi się zamieścić drugie candy! Dzięki za kursik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne skarby zdobyłaś:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne "łupy" nie wiem czy chciałabym mieć tak bliziutko giełde-bankructwo murowane

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej to zakupy prawie jak za darmo , hafcik cudny :) hihi nie dziwię się że często tam nie zaglądasz bo bakructwo było by murowane ....szkoda że nitek tam nie mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te serwetki :) Strasznie żałuję, że nie potrafię posługiwać się szydełkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta środkowa najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń