Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

sobota, 3 listopada 2012

niebo

    Na drutkach skończona kamizelka jak się uda to jutro fotki załącze :) a tak pozatym robię trzecie podejście do otulacza mam nadzieję, że w tej wersji już zostanie... sama niewiem co dziergać jakoś tak nie bardzo "wiem co chcem". Może z czasem jakiś projekt się w głowie zrodzi:)


  A dzisiaj pokażę Wam jak czasami piękne może być niebo to widoki po południu....




a to widok już wieczorkiem zachodzącego słońca... wygląda jakby góry płonęły...




niestety mój aparat robi  takie sobie zdjęcia wieczorne... ale coś tam widać .....

Do następneg owpisu :)

8 komentarzy:

  1. widać piękno naszej polskiej ziemi....

    OdpowiedzUsuń
  2. Viola sliczne zdjęcia, ja bardzo lubie fotografować niebo....jest takie wdzięczne....
    no i czekam na ten otulacz...pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to "płonące" zdjęcie. Jestem pewna, że otulacz wczoraj dokończyłaś, prawda? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś TY :) siedziałam przed kompem i netowałam:)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, a to drugie zachwyca :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym miała takie widoki przez okno to bym ciągle w oknie stała, lub siedziała na ławce przed domem. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń