Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 20 marca 2013

zakupy

    Bardzo dziekuję za komentarze jakie zostawiacie tu u mnie dopingują mnie do pracy :) bo jakiś leniwiec mnie ogarnia... chociaż umyłam dzisiaj 5 okien więc chyba nie jest tak źle....


Kupiłam sobie dziś o takie cudeńko



na naszym ryneczku siedzi  sobie starsza pani i sprzedaje własnoręcznie zrobione rzeczy w ten sposób dorabia do emerytury.....
A ja mam nową serwetkę do koszyczka :) i jeszcze drucianą :)

   A to już moje szaleństwo włóczkowe ....



     Buty kupiłam ale okazało się, że nie mam ich za bardzo do czego założyć ...teraz tylko narzędzia w łapki i do roboty :)

Do następnego wpisu :)


36 komentarzy:

  1. Kilka dni i będziesz miała pełno ubrań do tych butów! I to jakich! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie tak szybko same popołudnia mam aż do Świąt i bede wracać około 23 do domu.... a do południa wiadomo obiadek, zakupy i sprzątanko a przed świętami wiadomo ruch w sklepach jest duży.... i to człoweik bardziej zmęczony a i reumatyzm sobie przypomniał o mnie tylko nie wiem po jakie licho :(

      Usuń
  2. Serwetka ładniutka, babcia sie pewnie ucieszyła nie mnie niz TY. Jak nie butów do czego założyć- to trzeba cos kupić, nie ma wyjscia. Włóczki przyciągające, szkoda, że nie pokazałaś banderoli. jedna mi się baaardzo spodobała.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta bez banderoli to Angora Ram :) w sklepie Panu uciekła:) tego melanżu już nie ma bo to produkcja Aniluxu a ta kolejna to kotek :)

      Usuń
    2. A tak chwilkę z nią pogadałam mówiła, że obrus robiła taki na 2 m to ledwo 50 zł baba jej dała....scyzoryk się otwiera....

      Usuń
  3. Zakupy zrobiłaś rewelacyjne :-) Serwetka cudna :-) Ciekawe, co zrobisz z zakupionych włóczek...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać zakupy udane:)A ,ja nie mogę się zabrać za okna :( Zasłaniam się okropną pogodą, ale jutro piorę firany i myję....!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj było w miarę ciepło i słonecznie to wykorzystałam sytuację :)

      Usuń
  5. Dostrzegam motek na ten szal taki fru fru, czyż tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak postanowiłam ja też sobie taki zrobić tylko nie wiem kiedy.... mamusiu na wszytko mi czasu brak...

      Usuń
  6. Piękna serwetka do koszyczka,ciekawe ile za nią dałaś? Zakupy również udane. Jak się ociepli, to buty będziesz codziennie zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdy dzień tygodnia inne :) za serwetkę zapłaciłam 15 zł....

      Usuń
  7. Zakupy jak najbardziej udane:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe co pięknego wydziergasz ? pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta czerwień bardzo mi się podoba a u mnie przed świętami taka pani sprzedaje serwety szydełkowe pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już myślałam, że sama to cudo udziergałaś ;) Śliczna serwetka :)
    U mnie na Święta okna będą brudne, bo nic nie wskazuje na to by zima odpuściła, buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko wszystko na to wskazuje, że u mnie okna też będą brudne bo od rana sypie śnieg.... a serwetka druciana jak dla mnie to czarna magia... może kiedyś ją rozpracuje :)

      Usuń
  11. Dobra kobieta z ciebie! Fajny ten melanż zieleni, szkoda, że to końcówka Aniluxu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda szkoda zwłaszcza, że Anilux już zamknięty na cztery spusty...

      Usuń
  12. będziesz miała nowość,a może pokusisz się o drutowanie serwetek?

    OdpowiedzUsuń
  13. Do butków na pewno coś wymyślisz, bo masz głowę pełną pomysłów. Zakupy bardzo udane jak widzę. Życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się druciane serwety ale dla mnie to też czarna magia, ciekawa jestem co powstanie z zakupionych niteczek, będę śledzić wpisy cieplutkiego popołudnia życzę, :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy :))) hihi i jak na razie buciki muszą, też poczekać na wiosnę to po świętach zdążysz coś stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, to Cię czeka dużo, dużo pracy, bo bucików sporo kupiłaś, ale ja mocno wierzę w Ciebie i Twój talent i wiem, że niedługo zaprezentujesz nam prawdziwe cudeńka pasujące do bucików!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieję :) chociaż patrząc za okno... no cóż zima króluje...

      Usuń
  17. Śliczna ta serwetka. I czekam co ciekawego powstanie z zakupionych moteczków.
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt (nie ważne ze śniegiem czy bez)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo radości z przeżywania tych wyjątkowych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wioluś. Życzę wspaniałych, pełnych ciepła rodzinnego, miłości, nadziei i wiary Świąt Wielkanocnych! Niechaj ten czas da Tobie i rodzinie nową siłę.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja właśnie taki wzorek ostatnio robiłam kilka razy :)

    Życzę radosnych, spokojnych i ciepłych Świąt Wielkanocnych
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnych radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowych jajeczek,
    rozczochranych owieczek,
    rozkicanych króliczków,
    pyszności w koszyczku,
    a przede wszystkim
    mokrego ubrania
    w dniu wielkiego lania!Cieplutkich Świąt życzę dla Ciebie i Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wioletko
    Pogody ducha, zdrowia i radości
    oraz wszelkiego dobra
    z okazji Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrowych i radosnych Swiąt Wielkanocnych dla Ciebie i rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma to jak udane zakupy :)) Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych!!

    OdpowiedzUsuń