Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

wtorek, 14 maja 2013

sweterek

   W końcu się zmotywowałam i mam zdjęcia sweterka włóczka z Lidla stare zapasy pisało na niej, że to skarpetkowa:) ale ja wykorzystałam na swetr poszło chyba z 30 dag druty kp 3,5 wzorek mój ulubiony... a reszta ....






i jeszcze detale...
wykończenie dekoltu




zbliżenie dołu sweterka i wzoru



   A teraz zmykam czas troszkę pobuszować po ogrodzie bo zielsko rośnie szybciej niż ja zdążę plewić ;)




37 komentarzy:

  1. Wyszedł śliczny sweterek! A ja z tej lidlowskiej włóczki skarpetkowej zrobiłam szydełkiem chustę i córka bardzo zadowolona, bo jest cieplutka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sweter podoba mi się bardzo wzorek jak się go robi? jest taki uniwersalny i do wszystkiego pasuje pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 rząd 1 prawe 1 lewl
      2 rząd same prawe i powtarzasz te dwa rzędy :) najśmieszniejsze w tym wzorku jest to, że ja lewą stronę wzorku noszę jako prawą ;)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie w weekend wypróbuję Pozdrawiam Basia

      Usuń
  3. Świetny sweter i bardzo Ci pasuje :)) Super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w nowym sweterku. U mnie za zimno i za wietrznie na pracę w ogródku. Zresztą chyba znowu będzie padać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek:)Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny sweterek :-) Świetna włóczka - bardzo mi się podoba w tym wzorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek skromny i zarazem piękny. Pozdrawiam Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie leży i piękny sweterek. Czy mi się wydaję czy chudniesz w oczach? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nerwy i stan mojego umysłu odbiły się na mnie i to widać ale będzie z każdym dniem lepiej ...leki zaczynają działać...

      Usuń
  10. Śliczny sweterek,wzorek prosty a tak efektownie wygląda:)
    A zielsko rośnie w błyskawicznym tempie ,właśnie wróciłam zmachana z ogrodu po ciężkiej walce:)))
    Czas na kawę.
    Pozdrawiam.
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek, aż żałuję, że nie spotkałam w LIDLU tej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek, bardzo mi się w nim podobasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały sweterek, kolor i wzorek rewelacyjny!!! ja myślałam, że wszelkie zielsko to tylko u mnie w takim zastraszającym tempie rośnie :)). Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny sweterek i śliczny wzorek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. atrakcyjny sweterek i Ty w nim ślicznie wyglądasz:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja miałam pytać czy to czasem nie ryż bo podobny :)
    fajny wyszedł a Ty masz jakieś turbodoładowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu po prostu jestem na L4 i muszę się czymś zajmować chodzi o ręce i o głowę żeby się nie denerowoać i nie myśleć...

      Usuń
  19. Wiolu sweterek jest cudowny,podoba mi się tego typu włóczka.Że też ja jeszcze nigdy nie trafiłam włóczki w Lidlu......
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w tym skarpetkowym sweterku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny, choć przyznać muszę, że dla mnie ten niebieski to prawdziwa bomba!!!:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet w białym Ci ładnie. To niesprawiedliwe.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny zgrabniutki Twój sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękno jest w prostocie. Śliczny wyszedł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietnie wyglądasz w tym sweterku. Fajny wzór i kolor. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek rewelacja od wzoru do koloru i pięknie w nim wyglądającej modelki :)!Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny sweterek Violu:))Ja tam włóczkę skarpetkową wykorzystuję na wszystko inne oprócz skarpetek właśnie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że Lidlowe włóczki są fajne :)
    Zdrówka życzę. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajny sweterek - urocza niteczka :)))

    OdpowiedzUsuń