Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

poniedziałek, 24 marca 2014

sweterek w paseczki

     Witajcie po dłuższej przerwie... za szybko ten czas mi ucieka minął miesiąc od ostatniego wpisu.... a mi się wydaje, że dopiero wczoraj coś tu na blogu pokazywałam z robótek ręcznych...

   Mam kolejny sweterek który został przerobiony jakiś czas temu zrobiłam go dla córy i wyglądał tak.......




.......no w szoku jestem bo to było ze 4 lata temu.... sweterek leżał w szafie córa ani razu go nie założyła :( więc go sprułam i przerobiłam dla siebie.... wygląda teraz tak...
Wełna to akryl z Lidla i druty KP 4 mm.










   Do następnego wpisu mam nadzieję, że pojawię się  z kolejnym wpisem znacznie szybciej....

34 komentarze:

  1. Nowa wersja bardziej mi się podoba:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uhm..... chyba ten fajniejszy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wioletko, jak zwykle wspaniały ciuszek, ach żeby tak moja Mama robiła mi takie swetry;) Kolorki przepiękne, bo moje ulubione!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę, że Cię widzę! już się martwiłam i miałam dzwonić z zapytaniem czy wszystko w porządku. Ślicznie przerobiłaś sweterek, przynajmniej teraz Ty skorzystasz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga :)) żyję, żyje zmieniłam pracę i jakoś tak wszystko się obróciło o 360 stopni, ale pomalutku wychodzę na prostą :)) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i mam nadzieję, że teraz to juę będzie tylko lepiej

      Usuń
  6. Witaj Violu po długiej przerwie, cieszę się , że jesteś! Sweterek ślicznie się prezentuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze, że znowu jesteś, brakowało Ciebie:) A sweterki fajne i dobrze,że nie leży w szafie tylko na Tobie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeróbka udana, Gosia niech żałuje, ale wiesz co chcę powiedzieć? ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sweterek.
    Powodzenia w nowej pracy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterek!
    Samych sukcesów w nowej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek , taki dziewczęcy , super że znowu coś pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj szkoda że nie był noszony, bo oba sweterki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że napisałaś :-) Zgadzam się z Tobą w 100 % - czas za szybko ucieka...
    Sweterek i w pierwotnej wersji i w tej przerobionej bardzo mi się podoba :-) Rewelacyjne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam to ja też czasem znikam na dłużej!!! :( Sweterek fajny pasiaczek :)Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny sweterek . Kochana ja mam pytanie odnośnie tych zegareczków , które zakupiłaś na allegro czy one przychodzą z wymienną baterią ? Czy to takie jednorazówki ? Czy ten paseczek w tym białym zegarku jest silikonowy ? Nie mam konta na yt nie mogę zadać tego pytania pod filmikiem :) Jestem na kupnie tych zegareczków , a ceny na allegro są różne , a z wyglądu takie same . Zastanawiam się czy te tańsze są jednorazówkami i gorszej jakości czy to kwestia tego jaką cenę narzuci sprzedawca . Bo np ten biały zegarek , który kupiłaś za ok 10 zł widziałam również za 12 , 19 , a nawet ponad 20 zł .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się ceny są bardzo różne, ten biały zegarek jest silikonowy. Jeśli chodzi o zegarki to próbowałam się dobrać do niego żeby otworzyć i zobaczyć czy da się wymienić baterie, ale nie udało mi się także nie wiem .... Pozdrawiam cieplutko Viola.

      Usuń
  16. Świetny sweterek - super są te paseczki :) A gdzie wkład ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) od pewnego czasu wkład jest inny :)) Dzięki :)

      Usuń
  17. Jest śliczny!!! Serdecznie pozdrwawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny sweterek
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwa sweterki ładne,szkoda,że córka nie skorzystała :)Ale Ty teraz będziesz miała fajny ciuszek ;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Violu, gdzie zaginełaś, żadnych robótek?, żadnych wpisów? Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej ładny sweter

    OdpowiedzUsuń
  22. super :d bardzo ladne :P
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny sweter!Zapraszam na fb do grupy Szydełkowe paranoje!Będzie mi bardzo miło!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny sweter, Wiolu ,pisz czesciej,masz racje, czas tak szyb ko leci i nie mamy czasu na wszystko,pozdrawiam cieplo,

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiolu witaj! Co się z Tobą dzieje? Zniknęłaś z netu. Pozdrawiam.Teresa

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, to ja Alinka, muszę przyznać, że niezmiernie interesująco piszesz swojego bloga, nader z zapałem na niego wstąpię napewno kiedyś, pozdrawiam Cię cieplutko, buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  27. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń