Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

czwartek, 30 czerwca 2011

haft

     Dzisiaj coś starszego hafty zrobione w różnym czasie ale nareszcie doczekały się ramek  :) wzorki z Haftów Polskich.


     Jakoś udało mi się je sfotografować, ale muszę przyznać że robienie zdjęć rzeczom oszklonym jest bardzo trudne....
     A teraz idę szukać przelicznika do mulin pozmieniali numerację w Ariadnie a w starych gazetkach  jest stara numeracja.... mam nadzieję że znajdę :)
bo haftowany obrazek mi się zamaił :)) 

4 komentarze:

  1. Takie rzeczy też robisz,oj śliczne śliczne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę jakie ładne hafciki
    czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam bardzo serdecznie, może się przyda :) hel.
    http://coricamo.com/changer/pl/zamiennik.php

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, ariadna pozmieniała tę numeracje ale i nie tylko chyba to.Wyszywałam już nowymi niteczkami i muszę powiedzieć, że mile mnie zaskoczyła ta zmiana.Tylko pod żadnym pozorem nie mieszaj starej muliny(kupionej po tamtej numeracji) z nową.Jest różnica, szczególnie widoczna na tłach, jeśli takowe są.
    Pozdrawiam i życzę miłego hafcenia-:)
    Na koniec dodam, że osoby uźywające rąk do robótek wolne są od depresji i załamań nerwowych(tak gdzieś napisali mądrzy psychologowie)

    OdpowiedzUsuń