Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

niedziela, 7 sierpnia 2011

wyróżnienie

     Dostałam wyróżnienie :

od  

i od 

     Za które bardzo dziękuję bardzo lubię wyróżnienia ale dla mnie njawiększym wyróżnieniem jest to że tu zaglądacie do mnie i pozostawiacie ciepłe słowa:) nie będę nominować kolejnych blogów bo większość z Was już jak widziałam brała udział w tej zabawie :)

No to jeszcze  7 rzeczy o mnie :)

1. Słodycze to jest to co lubię :)
2. Lubię dobry kryminał (chodzi o książki).
3. Kosmetyki to mój konik, tak mogłabym je oglądać i testować bez końca...:)
4. Uwielbiam koty (dobrze że z wiekiem minęła mi na nie alergia).
5.Lubię gotować.
6.Kocham morze ( o ironio losu a mieszkam w górach).
7.Lubię zapach kwitnącego jaśminu:) 

1 komentarz:

  1. Mmm, jaśmin - w tym roku i akacja i jaśmin pachniały jakoś bardziej niż zwykle...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń