Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 9 listopada 2011

wymianka na forum u Ani

     Jakiś czas temu wzięłam udział w wymiance różanej na moim ulubionym forum :)


    Zrobiłam taki  prezencik dla Grażynki i kilka przydasiów dołączyłam
do paczuszki :)






a ja dostałam od Kasi śliczną podusie i różane serwetki :)







     Uwielbiam wymianki zawsze towarzyszy im niepewność czy trafi się z prezentem, ale też i mnóstwo radości z prezentów :)



5 komentarzy:

  1. jak tak ogladam to co by do mnie nie trafilo, wszystko by mnie ucieszylo. Super upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty:-) Ja też uwielbiam zabawy wymiankowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki...
    Pozdrawiam - Kazimiera

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka.Ja jeszcze nie uczestniczyłam w żadnej, ale pomyślę o tym.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz zaglądnęłam na twój blog i co widzę?.Mój prezencik od ciebie. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń