Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

niedziela, 4 marca 2012

niedziela

     Niedziela czas odpoczynku i relaksu :) mały spacerek bardzo wskazany niby ciepło, ale wiatr jest przenikliwy i zimny....

   
     Wiatr fryzurkę mi potarmosił i pożałowałam że nie wzięłam komina czy chusty brr....




małe jeziorko się zrobiło ze śniegu który stopniał :)





 I na spacerze znalazłam kawałek wiosny :)




   Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod adresem sukienki, będzie jeszcze jedna ale muszę znaleźć odpowiednie elementy :))


5 komentarzy:

  1. Trzeba było iść na Plac Piastowski a nie w pola :-)))) Miłej niedzieli, Violu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś wolę tą dzicz :))))) Wzajemnie buziaki :)

      Usuń
  2. O - widzę, że zrobiłaś to samo co ja :-)
    Właśnie wróciłam z lasu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny spacerek. Ja też dzisiaj szukałam wiosny . Jutro pokażę. Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tu są zajączki ,na tym blogu
    moje wyszły jakieś dziwne ,ale zobaczyłam jak zrobiłam hihihihi
    http://fascinata.blox.pl/2010/02/Jak-zrobic-zajaczka-z-kwadratu.html

    OdpowiedzUsuń