Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

piątek, 28 grudnia 2012

czerwony kapturek

Prezenty już były i się skończyły czas by się zabrać za te moteczki teraz trzeba się wziąść za poważne sprawy :)


Komplecik zimowy czuję się jak czerwony kapturek :) i nawet las mam dobrze, że wilka nie ma :) zużyłam trzy motki jakiejś włóczki z Aniluxu mięciutkie to jest, ale z formą gorzej:) drutki 3,5 i 5.






     A na polu robótkowym męcze swetr i zastanawiam się nad wykończeniem guziki, zatrzaski, a może luz... muszę pomyśleć a tył bluzeczki z wrabianym wzorkiem zrobiłam..... ale coś szydełko za mną chodzi..... czyżby wiosna już się u mnie szykowała....


26 komentarzy:

  1. Cudny komplet :-)
    Pięknie w nim wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet i bardzo Ci w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet i świetny kolor. Będziesz musiała uważać na wilka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sama w lesie? Ja bym się bała:) Komplecik uroczy, ale kochana do wiosny to jedzcze dalekkkko!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie ostatnio jakoś tylko druty męczysz;)Ale z tego męczenia fajne rzeczy wychodzą:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny i twarzowy komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny komplecik i bardzo twarzowy,pozdrawiam serdecznie magnoia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś naprawdę pracowitą kobietą piękny komplecik ;) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w tym kolorku.
    Uwielbiam takie bereciki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześlicznie wygląda

    Święta,święta i po świętach,nikt już o nich nie pamięta,
    bo Sylwester już za pasem,
    bawmy się ostro w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Czerwony Kapturek, piękne fotki na tle świerczków.
    Zdrowego, szczęśliwego pełnego nowych dzierganych i nie tylko pomysłów. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym kompleciku... Wygladasz w nim prześlicznie... zreszta pięknej kobiecie we wszystkim do twarzy ;)
    Hmm ... czy mi sie zdaje czy caly czas chudniesz??

    Szampańskiego Sylwestra!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak troszeczkę schudłam :) na zdrowie mi wyjdzie:)

      Usuń
  13. Bardzo ładny, odważny i twarzowy. Wyglądasz bardzo fajnie. Pozdrawiam Ania robotkianiuutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet!Ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę jaki śliczny komplecik. Prezentuje się naprawdę fajnie!! Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie w nim wyglądasz. Wszystkiego naj..... w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor :) Przyciągający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. twarzowy kolorek pasuje Ci komplecik wygląda bardzo ładnie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Czerwony Kapturku, jak ci ładnie w tym kompleciku! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny komplecik :)))
    Do siego Roku :)

    OdpowiedzUsuń