Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

piątek, 8 lutego 2013

spódnica

   Bardzo dziękuję za pozostawione ciepłe słowa :)
 Ja dalej w kolorowych klimatach :)

   Chyba upadłam na głowę o tak to jest właściwe określenie:) Zrobiłam sobie spódniczkę... o taką:)
   Wzory na spódnicy mieszanka wybuchowa :) miała być rozkloszowana jeszcze nieprana mam nadzieję, że po praniu będzie się lepiej układać zużyłam 4 motki bawełny Alize i szydełko nr2.






   Jak to mój mąż określił peruwiańskie wzorki :) i tak patrzę na nią gdzie ja w niej wyjdę? Zostało mi jeszcze troszkę wełny chyba dorobię jakąś kamizelkę...

Do następnego wpisu kochani:)


45 komentarzy:

  1. Spódnisia sama w sobie bardzo, bardzo fajna, aczkolwiek sama miałabym problem na jaką okazję i z jakimi dodatkami byłaby stosownym strojem.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką figurą w tej spódniczce wyglądasz świetnie ! Z czernią wygląda bardzo dobrze, z kamizelką to chyba były lekki nadmiar kolorystyczny :) Na wiosnę - ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka - chodzić będziesz w niej do pracy :-)
    Ślicznie wyglądasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu, latem zmienisz zdanie, jak będzie cieplej i słonecznie, to będzie w sam raz!Bardzo ładnie w niej wyglądasz! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero przy drugim oglądaniu, kiedy już nie patrzyłam tylko na spódniczkę, zobaczyłam jakie masz śliczne różki na tych zdjęciach :))))))

      Usuń
    2. o tak moja ulubiona jarzębinka :)

      Usuń
  5. Jaka kolorowa!Jak dobrze sie w niej czujesz,to noś,bo świetnie w niej wyglądasz,pozdrawiam,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką kolorową tylko na drutach nosiłam 25 lat temu i mam zamiar zrobić podobną:) Twoja jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spódniczka, pięknie w niej wyglądasz. Za jej sprawa zawitała do Ciebie wiosna. A chodzić w niej bedziesz - na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka kolorowa :D Piekna :D napewnno juz znajdziesz czas i miejsce by ja założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje zdanie już znasz, bo podziwiałam, ale nie mogę się powstrzymać by nie napisać: Jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna, a na wiosnę i lato jak znalazł. Zresztą, teraz też rozjaśnia wszystko. kwestia gdzie w niej iść zależy od tego, jak się w niej czujesz.


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. A czemu potrzebujesz okreslonego czasu i miejsca by cos zalozyc?! Fajnie w niej wygladasz! Juz nie wspominajac ze strasznie odmladza! Nos to na co masz ochote i kiedy masz ochote - wiosna i lato to czas na taka spodniczke! a nawet na zakupy zalozyc - jesli czlowiek nosi na sobie to co lubi i kiedy chce to jest o wiele szczesliwszy. Ja bym nie robila kamizelki ale jakas fajna broszke w tych kolorkach. Spodniczka naprawde swietna! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piękna i świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny akcent , bo u mnie bielusieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka i ślicznie w niej wyglądasz!!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódnica śliczna,ale też bym miała problem na jakę okazję ją założyć.:

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, bardzo optymistyczne kolorki i ładnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :)) Kolorami się nie przejmuj, wiosną i latem wyjdziesz w niej wszędzie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jest ci w niej przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba właśnie w zestawieniu z gładką, ciemną bluzką, która podkreśla tęczowy charakter spódniczki. Jak ci włóczki zostało, to możesz ją przedłużyć,ale jak lubisz krótkie spódniczki, to faktycznie kamizelka będzie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna!!!!Jesteś szczuplutka wiec Ci w niej ładnie:) A może tylko kolorowe sznury na szyję, z pozostałej bawełny???

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjdzie wiosna to będziesz mogła nosić jest bardzo ładna pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna spódniczka! Idealna na wiosnę do takiej gładkiej bluzki jak masz na zdjęciu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka pierwsza klasa!!!! Efa dobrze radzi! Kolorki bardzo energetyczne!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza!!!Jak mała dziewczynka!!! :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile tu kolorków, ślicznie się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka energetyczna ,pewniakiem przywolasz wiosne takimi kolorkami,super prezentuje sie w polaczeniu z czarnym;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest optymistycznie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna spódniczka. Kolorystycznie kojarzy mi się z wiosną :)
    Nie zmarzłaś podczas robienia zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zwiastujesz wiosnę Violu:)
    Świetny pomysł z ta spódniczką :)
    Cała Jelenia będzie się za Tobą oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna! Mam Przyjaciółkę, która spędziła rok na misjach w Peru, byłaby zawchwycona Twoją spódniczką. Zwłaszcza, że sama chętnie nosi takie, a nawet jeszcze bardziej intensywne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietnie w niej wygladasz? Jak to gdzie pójdziesz? Na lans:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ,wiosenna spódniczka,ślicznie w niej wyglądasz,w tym zestawieniu z czarnym wygląda super:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie w niej wyglądasz, tak bardzo dziewczęco i chyba o to nam chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodniczka jest super ! Moj styl i swietne kolory (im wiecej tym lepiej ;) I nie martw sie, znajdzie sie okazja dla niej, wiem z doswiadczenia, zrobilam kiedys sweter (takie biale futerko na moim blogu) i wyladowal w szafie na kilka dobrych lat az w koncu okazal sie idealny na ... moj slub :D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna, wesoła spódniczka :) A za wspaniałe rzeczy tworzone przez Ciebie zapraszam po wyróżnienie do siebie :) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Już może od roku obserwuje pani robótki wszystkie są śliczne i wesołe , a o to chyba chodzi by było nam w życiu weselej . Pozdrowionka serdeczne .

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna - proszę o kilka zdjęć z bliska. Zapraszam na mojego bloga kregulaart.bloog.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódniczka extra, wyglądasz bombowo:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczności, kolory iście wiosenne, ale kto powiedział, że zimą ich nosić nie wolno ?? fantastycznie wyglądasz w tej spódniczce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczna spódniczka, fajny melanż - ładnie Ci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękna , chciałbym sam taką założyć.

    OdpowiedzUsuń