Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 18 września 2013

idzie jesień...

   Witajcie jakiś mam mały zastój w robieniu zdjęć, ale ostatnio pogoda nie jest łaskawa zimno i mokro, a poza tym jestem obolała od kilku dni boli mnie dziąsło były szwy i antybiotyki :( dziś kolejna tabletka i dalej boli i chyba w piątek znowu pójdę na wizytę do chirurga :( i po kolejną tabletkę....


   Pokaże Wam dziś kawałek ogrodu ostatnie kwiatuszki przekwitają.... widać już w ogrodzie zbliżającą się jesień... 



  Nie mam pojęcia co się stało z moimi mieczykami były w różnych kolorach, a teraz są wszystkie białe ...wypłowiały? :)








i jeszcze nasturcje







    Tyle wieści z mojego ogrodu :) Mam nadzieję, że pogoda się poprawi i będę mogła zamieścić w następnym wpisie już fotki robótek :))

Pozdrawiam Was cieplutko :))

13 komentarzy:

  1. Kwiaty cudnej urody:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kwiaty :-)
    Dużo zdrowia Ci życzę i żeby przestało Cię boleć...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. miło było zobaczyć piekne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Violcia,zdrówka życzę ,a mieczyki śliczne choć białe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kwiaty, szkoda że już nie długo nastąpi zima. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatuszki piękne, ja nie wiem co wszyscy marudzą tak na tą pogodę, ;/ przecież deszcz też jest potrzebny i zimo, zmienic nastawienie, cieszyć się ze wszystkiego. życie jest za krótkie by tak marudzić na pogodę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Współczuję Ci z powodu perypetii z zębem, a kwiatki jeszcze ładne u Ciebie!!!!! Pozdrawiam i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatki. Każda pora roku ma swoje zalety. Dużo zdrówka życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesieni u ciebie nie widać tak pięknie i kolorowo ci kwiaty kwitną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kwiatki, a mieczyki będą wszystkie białe jeśli zimą przetrzymuje się cebule kolorowych i białych razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tego nie wiedziałam :)) to teraz jak kupię kolorowe to muszę je oddzielnie trzymać ;) dziękuje :))

      Usuń
  11. Mam nadzieję, że niebawem uporasz się z zębem i nie będziesz miała z nim więcej problemów.
    Piękne kwiaty. Nasturcje to jedne z moich ulubionych:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogród masz piękny. Śliczne zdjęcia. Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń