Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

piątek, 1 kwietnia 2011

takie tam

     Dzisiaj zupełnie z innej beczki :) mam kilka dni wolnego więc wiadomo porządki na całego na pierwszy ogień poszedł ogród :) trzeba było wykorzystać słoneczną pogodę :)

kwiatuszki sobie kwitną :) uwielbiam wiosnę :) zwłaszcza taką jak jest teraz słoneczną  i ciepłą:)



następnie była walka z oknami uff.... firanki wiszą ;) 

     W międzyczasie odwiedziłam Lidl jak co tydzień trzeba było zapełnić lodówkę:) i coś mi wpadło w łapki :) 

a teraz czas na przyjemności i odpoczynek :) 

4 komentarze:

  1. Zakupy super,szkoda że w naszym lidlu nic takiego nie ma.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też już wiosennie,kwitną krokusy.
    Zakupy bardzo udane
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie wiosny jak na lekarstwo. Cały czas padał deszcz i wiał wiatr.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogród masz suuuper :)Hmm, czemu nie zaglądnęłam dzis do Lidla, jak miałam po drodze ... :(

    OdpowiedzUsuń