Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

sobota, 21 lipca 2012

a u mnie dzisiaj kulinarnie

    Od czasu do czasu już tak mam, że coś tam pichcę kulinarnie dzisiaj robótek zero ale za to w kuchni się działo:))


Najpierw surowce do produkcji troszkę warzyw i podstawa 20 kg ogórków




i potem już gotowe produkty 


zrobiłam 20 litrowych słoików ogórków i dwa takie większe małosolnych:)




i jeszcze sałatka pierwszy raz ją zrobiłam więc nie mam pojęcia jak będzie smakowała wyszło mi 15 słoików, zrobiłam 6 słoiczków przecieru ogórkowego i 8 słoików korniszonów na zdjęciu jest 4 reszta się pasteryzuje:)  też przepis jakiś nowy bo ten co miałam jakieś za ostre się dla mnie zrobiły dobrze że miałam pomocnika bo chyba bym umarła w tej kuchni dzisiaj .... a w poniedziałek maszeruję po kolejne kilogramy ogórków:))


A teraz idę się zrelaksować  z szydełkiem w ręku....

22 komentarze:

  1. Relaks Ci się należy ,napracowałaś się:))Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę się zabrać za ogórki ale tak bardzo mi się nie chce...
    Twoje słoiczki wyglądają pysznie, no i przekonałaś mnie trochę bo małosolne chyba włożę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy już dwa słoiki zjedli małosolnych:)) pyszota.. buziaki

      Usuń
  3. Może coś więcej o sałatce i przecierze bo też na mnie czekają ogórki.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sałatka jest z miodem coś nowego jak dla mnie no i przecier na zupę też jakiś przepis mam zmodyfikowany:) tutaj jest przepis

      http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/przetwory/ogorki_z_miodem_do_obiadu_zaprawy i tutaj
      http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/przetwory/ogorkowa_w_sloikach

      Usuń
  4. napracowałaś się , ja w tym roku nie mam zupełnie czasu, dlatego licze na dobroć teściowej:)Relaksuj się, należy ci się

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale narobiłaś!!! ja małosolne robię ciągle na bieżąco i zaraz wyjadają. W słoiki też już popakowałam, tyle, że w wolniejszym tempie bo mam przerwę na pracę, ale nie jest źle. Ja w tym roku robię też nową sałatkę z ogórkami i papryczką. U mnie teraz szał na leczo oraz sos słodko-kwaśny...i też pakuję w słoiki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie się napracowałaś! Uwielbiam ogórki i też zrobiłam wczoraj słój małosolnych do bieżącego zjadania. Za to dzisiaj - w przeciwieństwie do Ciebie - cały dzień relaksowałam się twórczo w towarzystwie koleżanek, a obiad podał nam mój mąż :))).
    Miłego relaksu z szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja małosolne robi na bieżąco i kiszę je w glinianym naczyniu. Na resztę ogórkowych przetworów poczekam aż ałasne ogórki urosną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko ja też zawsze robiłam w takim dużym garnku, ale niestety garnek mi pękł po całości i musiałam się ratować słoikami....oj swojskie ogóreczki to jest to :))

      Usuń
  8. Oj jaka mróweczka z Ciebie, codziennie coś nowego :)) Kolekcja ogórków już wygląda imponująco, a jak czytam, to jeszcze nie koniec... :)) Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo pracowita kobieto :) Aż Ci zazdroszczę tego równiutkiego wojska słoikowego, i pewnie w środku same rarytaski ... mniammm. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzeba jakieś zapasy na zimę poczynić:))) pozdrawiam

      Usuń
  10. Oj pracowita Mróweczko.Kiedy Ty odpoczywasz?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu w nocy:)) hihi jutro np. bo jest niedziela będę się byczyć, poczytam co nieco potem wspólny obiadek i spcerek z rodzinką ;)))

      Usuń
  11. Po tylu zaprawionych słoikach odpoczynek się należy. Wszystko wygląda smacznie.
    Pozdrawiam i miłej spokojnej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny zapasik. Teraz czas na relaks.Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj....wow ale słoików:) Zapasy na zime gotowe....pyszności , zyczę miłej niedzieli POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Solidnie się napracowałaś, ogóreczki wyglądają bardzo smakowicie:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jeszcze w lesie z przetworami ;) Twoje Wioletko ogóreczki wyglądają bardzo apetycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogórki wyglądają na smaczne. Wygląda na to ze ten dzień był bardzo pracowity. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń