Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

wtorek, 4 września 2012

bluzeczka z krótkim rękawkiem

 Bardzo dziękuję za pozostawione ciepłe słowa:)

    Słoneczko wyjrzało zza chmurki  to się pojawiają nowe zdjęcia bluzeczka kremowa jakaś mieszanka lnu, wiskozy i czort wie jeszcze czego, ale dziergało się znakomicie zużyłam dwa i pół motka wełenki druty chyba 3,5 ale nie jestem do końca pewna wzór wykorzystany z Sabriny 02/2011





I jeszcze mi zostało tej wełenki może jakąś kamizelkę machnę?
Korale nie mojej produkcji kupiłam je gdzieś dawno temu...:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzeczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jeszcze ciepło będzie i pochodzisz w niej bo ładnie wyszła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzeczka - bardzo Ci ładnie w takim fasonie, tak wdzięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A już miałam o korale zapytać ale doczytałam do końca i wiem:)))Bluzeczka bardzo fajna,może jeszcze pochodzisz w niej,miejmy nadzieję,że będzie trochę ciepełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super, w sam raz na koniec lata :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka jak lubię :) Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna
    akurat na teraz, bo podobno ma być jeszcze ciepło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka:)pozdrowionka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka:) Zapowiadali jeszcze upały!!!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka, do noszenia cały rok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzeczka, taka wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka SUPER ! pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza bluzeczka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza - tak prościutka, ale pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna prosta bluzeczka...takie sa najladniejsze...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  17. idealna bluzeczka do dżinsów pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super się w tej bluzeczce prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ,bardzo podoba mi się ten wzorek w fale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Powinnaś Violu więcej takich bluzeczek zrobić, bardzo twarzowa i ślicznie wyglądasz:)
    Przepraszam, że nie komentuję poprzednich postów chociaż wszystkie przeczytałam. Dodam tylko, że podobały mi się Twoje fotki z nad morza:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzeczka,prosta, ale efektowna,ładnie w niej wyglądasz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka prześliczna i kolorek uniwersalny :)))Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluzeczka w uroczym kolorku :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna bluzeczka,fajny kolorek i jaka skromniusia. Ale skromne to piekne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń