Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

środa, 9 stycznia 2013

decu cd

   A dzisiaj dalsza część słoiczków cały czas się uczę teraz w zimie nie bardzo mam gdzie te rzeczy malować bo jest zimno i długo wszystko schnie....   






i taka butelka do kolekcji :) coś mam do nich słabość :)



Muszę poszperać w inernecie za takimi serwetkami kupiłam gdzieś jedną taką z listkami, a bardzo mi się podoba:)

Do następnego wpisu :) może coś drutkowego będzie :)


19 komentarzy:

  1. Piękne te słoiczki i butelka też!!! Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem u kogo zamówić takie piekności.Cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Violetto- zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. ..i zmów się zachwycam...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buteleczka wygląda świetnie! Sama w sobie ma ciekawy kształt i do tego te zdobienie! Śliczności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to Twoje deku :)
    Ja niestety nie potrafię robić takich cudeniek, choć bardzo mi sie podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, pora teraz nie najlepsza na decu, ale Twoje prace są śliczne!!! Jesienne liscie na białym tle wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne to słoiczki ja się cieszę jak prosto kreskę narysuję ha ha ha pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci ten "decupażyk" wychodzi!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ho, ho ale cudeńka! i jak starannie zrobione!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja myślałam ze Ty tylko drutom wierna jesteś, a ty proszę. Piękna nowa pasja!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!ja już sobie nazbierałam kolekcję butelek ciekawych,ale jakoś chęci brak....Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajną odskocznię od drutów- śliczne, a buteleczka słodka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne są te prace. Bardzo starannie wykonane, a motyw z listkami jest niesamowity. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Violu napisałam do Ciebie maila, jeśli nie doszedł, odezwij się do mnie
    motylek715@interia.pl
    Pozdrawiam Betty

    OdpowiedzUsuń