Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

sobota, 5 października 2013

wyróżnienie od Ani


Dostałam wyróżnienie od Ani

 a to są jej pytanka :
1. Co robisz gdy jest ci smutno? Słucham muzyki relaksującej.... idę na spacer lub biorę się za robótkę...
 2. Żyjesz chwilą czy masz wszystko zaplanowane? a to zależy jestem dość szalona, a z reguły wszystkie moje plany idą w  łep ...
 3. Są rzeczy w twojej pasji których nie lubisz robić ? tak zszywanie za tym nie przepadam ...
 4. Czy twoja pasja jest związana z Twoją pracą? niestety nie, a bardzo bym chciała żeby tak było....
 5. Gdybyś mogła cofnąć czas to zrobiła byś to? nie bo lubię swoje życie ...
6. Jakie miejsce jest dla Ciebie rajem? kocham morze to jest dla mnie raj, słońce, piasek i morze :))
7. Lubisz podróżować? bardzo :)))
8. Co myslisz o małych dzieciach? są zabawne, słodkie, szczere  i kochane :))
 9. Jak ludzie postrzegają twoje hobby?(co sądzą o Tobie i Twoich pracach) najbliżsi chwalą to co robię czasem słyszę też komplement i widzę wzrok "idący" za mną :)
 10. Śmieszne wspomnienie z dzieciństwa? o musze pomyśleć... chyba to jak chciałam upiec babkę z piasku z dodatkiem kakao i jajek :)
11. Co uważasz o marzeniach? i czy marzysz? A pewnie że marzę. A marzenia są po to żeby się spełniały :)) Kilka marzeń mi się spełniło :))


  Powinnam wyróżnić 11 blogów kochani obserwatorzy  czętujcie się wyróżnieniem :))

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje:))))cieplutko pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serca płynące gratulacje, bo w pełni Ci się to wyróżnienie należy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyróżnienia, a ja marzę o "dłuższej dobie":)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, pomysłową i gospodarną dziewczynką byłaś skoro taką babkę chciałaś upiec, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń