Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

wtorek, 19 listopada 2013

baktusy

Witajcie :)


  Coś ostatnio zaniedbałam bloga, ale jakoś tak nie mam weny na pisanie, a zdjęcia to już inna bajka... mam wrażenie że to zbliżająca się data 20 ma na mnie taki wpływ pesymistyczny.....

Mam dwa szaliki baktusy prezentuja się o tak....





 Ten jest z włóczki tęcza produkcji rumuńskiej i poszły mi dwa motki druty KP 4 jeszcze mam 3 motki tej włóczki w innej tonacji kolorystycznej i pewnie też baktusa machnę :)





  A ten jest z kolorowej buckle został mi kłębek z tuniki i tak samotnie leżał w szafie więc go wykorzystałam druty KP 4. 

   Jakby co moje nowe filmy pojawiły się na Yotube :) także zapraszam:)) Stwierdziłam, że nie bedę ich umieszczać tutaj na blogu jak ktoś ma ochotę je oglądać to zapraszam na Yotube:)

Do następnego wpisu :)))

30 komentarzy:

  1. swietne baktusiki u mnie dzis mgla i taki otulacz jak najbardziej wskazany ;)
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :-) Wspaniałe kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne szyjogrzeje mi się wyjątkowo podoba ten drugi ma wspaniałe kolory -choć brązy też lubię.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szaliczki, zwłaszcza ten drugi! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szaliczki, oba mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne baktusy, oba. Bardzo mi się podobają, kolorki genialne.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba śliczne !Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, melanżowe kolorki wszędzie się sprawdzają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bardzo mi się podoba,a dlaczego baktusy ? skąd ta nazwa ??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baktusiki na jesień jak znalazł:) pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. Lubię melanże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe baktusy, a sweterek przepiękny:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne! Nowe filmiki obejrzałam i na pewno będę dalej oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne baktusy...super...szczególnie ten z przewagą niebieskości podoba mi się! Zdolna Viola!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne szaliczki wydziergałaś! A 20-stym nie przejmuj się ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne oba, jak szybko machasz te robótki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szaliczki bardzo przyjemne.No masz tempo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne,baktusików nigdy nie za wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Baktusy sliczne zapowiadaja przymrozki i snieg więc akurat beda grzać. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Baktusiki fajne i na czasie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne baktusy :)
    Violu, wszystkiego najlepszego na 20-tego ;) spełnienia marzeń, 100 lat, 100 lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne baktusy tak nimi kusisz, że chyba zaraz sobie też takiego zacznę:)) pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  23. Baktuski świetne, kolorowe!!! Zapraszam do siebie na candy!!!:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super baktusy pięknie się prezentują w melanżu :)
    Wiolu a może chociaż link wstawiaj ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zobaczę co się da zrobić, bo po ty zmianach i połączeniach to jakiś koszmar jest :(

      Usuń
  25. wspaniale się prezentują - a Ty wyglądasz Kochana kwitnąco - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń