Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

sobota, 29 września 2012

podaj dalej 4

     Kilka dni temu dostałam prezencik od Lucynki z zabawy podaj dalej :) Lucynko bardzo dziękuję :))))



  I zgodnie z tradycją dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć do dalszej zabawy w podaj dalej zostawią komentarz i wyślą do mnie adres domowy na violetta21@op.pl w ciągu dwóch miesięcy dostaną ode mnie drobny upominek. Po otrzymaniu prezentu należy taką zabawę ogłosić na swoim blogu:)

A teraz co robią koty gdy słoneczko świeci ......

kotka mojej mamy



i moja kotka 


każda w innej części ogrodu bo nie lubią się zbytnio....
ale znalazłam jeszcze ...



Do następnego wpisu:)

6 komentarzy:

  1. Twoja kotka bardzo nietypowa, rzadko spotykam takie umaszczenie:) podrap ją za uszkiem ode mnie:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty pewnie w jesiennym słoneczku się wygrzewają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak myślę, że leniuchują i się wygrzewają.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham koty, ale niestety mam psa, który ich NIE KOCHA:) Śliczne futrzaki@

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :-)
    Koty są świetne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty,a kociaki urocze:)

    OdpowiedzUsuń