Mam na imię Violetta Każdą wolną chwilkę poświęcam robótkom wszelkiej maści czyli robię to co lubię

wtorek, 30 kwietnia 2013

wyróżnienia

  Zaczynam nadrabiać zaległości blogowe troszkę się działo ostatnio....

    Dostałam wyróżnienie od tintalle00



i jej pytanka:
1. Pieszo czy rowerem? Lubię spacerować :)
2. Glany czy sandały?  sandały zdecydowanie
3. Cukierek czy cytryna? cukierek 
4. Morze czy góry?  oczywiście morze....
5. Kawa czy herbata? kawa czasem herbata
6. Przedmioty przyrodnicze czy humanistyczne?  przyrodnicze
7. Udomowiony gryzoń czy rybki? gryzoń 
8. Druty czy szydełko? i jedno i drugie włada mym serduchem
9. Śnieżka czy bałwan?  bałwan
10. Wisiorek czy korale?  lubie i jedno i drugie 
11. Kolory żywe czy "stonowane"? raczej żywe :)  

i drugie wyróżnienie od MadeByMali

   Za oba serdecznie dziękuję kto ma ochotę na wyróżnienie z moich obserwatorów niech się częstuje :)


6 komentarzy:

  1. Violu,gratuluję wyróżnień:))
    Mam nadzieję,że ze zdrówkiem już jest lepiej,sytuacja w ogrodzie też widać,ze się stabilizuje:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień. Muszę powiedzieć, że mamy wiele wspólnego, bo na zadane pytania odpowiedziałam tak samo:)
    Pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO, ja jednak rower :))))
    Violu, zaszalałam na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń